Glasögon

Jag hade vissligen tänkt att kolla efter nya glasögon och pratat med mamma om det ett tag...

Men morron är jag ska ta av mig glasögonen för att sätta i linserna, så faller ena delen av bågen av. Skit oxå, nu är det bara att öppna plånboken och starta sökandet efter nya. Ett sökande som börjar i Karlstad imöra.
Det som är trist med att köpa nya glasögon är:
1. De är dyra
2. Svårt att hitta några man gillar
3. Ännu svårare att hitta några om man är nickelallergisk som jag.
4. Det är ett fult mode just nu - med skit stora bågar. Jag gillar dem inte iaf.
5. Det finns roligare saker att lägga pengarna på!
Hoppas bara att jag kan hitta några...

Denna vecka, har jag jobbat på Illern - Myran med alla småbarn- Jätte mysigt. Kul att vara på så många olika ställen, nästa vecka är det Asyl som gäller igen.

Idag har jag SJÄLV städat huset. Det är inte så trist egentligen. Det går ganska fort om man har nån bra musik på.

På Söndag är det farsdag så jag har även fixat lite inför det, hoppas att han bli glad


Ikväll ska jag vara tränare för BC. 


Hoppas på bättre väder, det är så trist med allt regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0