Skön kväll

Igår var det för en gångs skull hlet underbart väder! Solen sken och det car omkring 10 grader i luften- skönt.
Tyvärr är det dåliga vädret tillbaka idag, inget jag kan göra åt det, det är bara att gilla läget!

Gårdagen innehöll en del trevliga saker:
1. Vid frukostbordet läste jag Säffletidningen och hittar en så underbart mysig bild på Alvin och Love, tack Maggan för att du skickade in den...
2. Jag å mamma tog en tripp till stan i det fina vädret.
3. Vi åt tacos, underbart gött, det var ett längesen sist...
4. Jag, mamma å pappa var på Zorba, inte det bästa jag sett, men jag ångrar inte att jag följde med.
5. Äntligen SEGER, Tack Jätten Henke och Basse, tre mycket viktiga poäng!
6. Det bär mej egentligen emot att skriva detta, men Torgny Melins är kvar i dansbanskampen... JAG kan inte riktigt fatta det men men, det finns väl de som ser nåt hos dessa trinda gubbar. Visst är det lite kul för Säffle, men själva programmet är ju ganska trist. Lite knepiga regler kan man tycka!

Sist men inte minst, en liten fråga.
Är Nickalz tillbaka som hejarklacksledare, lr var det bara tillfälligt???
Oavsett, så gör han skillnad, hur många håller igång en hel hemma klack trots att man ligger under med fem noll, på hemmaplan???.... Det är stort, jag ryser bara jag tänker på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0