Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter ett par dagar hos syrran i stockholm. Jag hann med att shoppa en hel del, jag hittade äntligen en ny regnjacka till ett överkomligt pris. Yessss - vad jag har letat.
Jag hittade även lite annat smått och Gott.
Det är ganska skönt att vandra runt på stockholmsgator utan att känna igen en enda kotte. Även skönt att ingen känner (förhoppningsvis) igem mej....

Jag Å Sara var även på oscars på musikalen "My Fair Lady" den var väldigt bra. Inte en sådan musikal som vi är vana vid, det var ingen show utan mera teater. Men musiken och skådespelarna var suveräna! Tur att både Körberg, Sjöholm var med. Båda visade en enorm klass. Det var också en musikal med mycket humor, Dorsin var helt cool i sina roller. Hihahhahhah....
Så Tack Syrran för den underbara stunden!

Igår tog vi med Alvin på en bio, den handlade om en två kaniner, Jätte söt film. Men det mysigaste av allt var att titta på Alvin när han med sådan inlevelse kollade på bioduken. Vilken sötnos.
Alvin är inte bara söt, utan jätte charmig och säger så mycket roligt! Han har verkligen koll på saker runt sig!

Idag blir det simlinjen igen, ST kommer och intervjuar - de ville göra ett repotage om verksamheten - KUL!

Just de ja- jag glömde nästan att nämna, segern mot Luleå igår! Underbart. VI kämpar på...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0