Kul Live

Nu har jag äntligen varit på en live match denna säsong - underbart! Jag Anneli och Co hade ståplats och njuöt av stämninge för fulla drag. Efter en bra inledning med 2 - 0 så stannade målprouktionen upp men jag tycker ändå att det var en fartfylld match.
FBK vann med 2-1 tillslut - härligt. Jätten var grym i mål och jag var impad av #20 Basse som gjorde ett jätte arbete i det tysta och lyckades även kröna det med ett mål och ett par jeans från JC - Hahahahah....

Efter matchen var det mackan Johansson som var i Fans corner. Nora ville ha autograf så vi andra hängde på.

Resten av kvällen myste vi tillsammans i Annelis lägenhet. Som är jätte fin.



Bild på Mackan Johansson och Mackan Karlsson i väntan på att Nora skulle få autograf.



Var bara tvungen att ta med denna söta bilden på Alvin. Han visar upp sin draktröja som han hade på en maskerad på dagis. Super sööööt, kul också att det var Sara som hade gjort den... Till den hade han ett påskägg som var målat vitt... HIHIHI vilken fantasi Sara har!


/Åsa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0