Ledig

Det känns lite konstigt, för jag är Ledig idag! Det var längesen. Jobbade typ hela veckan och i helgen var jag i Uddevalla (tävling) och på badet hela dagen igår. Det är bra att få en dag så jag kan komma ikapp med lite grejer...

Denna vecka är det skollov så jag och Kalle hade tänkt att åka och hälsa på Sara och hennes grabbar, men det är dock lite svårt att få till det. Får väl se hur det går.

Igår hade jag och Jenny myskväll, det var underbart att träffa henne, det var ett tag sen sist! Vi gick på bio I SÄFFLE coolt va!!! Vi kollade på bröllopsfotografen, den var bra men jag trodde nog att den skulle vara roligare än vad den var!
Sen åkte vi hem och myste i soffan framför filmen Johan Falk - GSI. Det var mycket bättre än va jag trodde att den skulle vara, riktigt äcklig.  


Tyvärr vann Luleå mot oss i lördags, och bröt den härliga hemmasviten. Det gäller att vara på tårna hela matchen och inte bara de sista 20 min.
Chans till upprättelse  imöra mot frölunda hemma. Då får vi hoppas på Goren.

Nu är det snart dags att göra mat!














Kommentarer
Postat av: Ingrid

Låter mysigt med bio :) var det mkt folk i säffle då? trevligt att träffa Jenny, saknar er :)



Kul att du har så mycket jobb och att du trivs! Kramar

2009-11-08 @ 01:36:33
URL: http://ingridrogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0