När ska det gå över???

Nu sitter jag här hemma med huvudvärk och feber  Igen......... Har vare såhär i nästan 2 veckor av och till verkar aldrig att bli riktigt frisk!!! (inte så hög feber, men ändå...)
Skit trist,  dock tur att jag är ledig i dag.... Bara så trist att jag aldrig kan träna....Börjar bli riktigt aptrist....MORRRR

Jag har ändå haft en bra vecka - jag gar jobbat på asyl här i Säffle och det har vare jätte bra. Det är verkligen kul och lärorikt att få chansen att vara på så många ställen, se hur olika verksamheter fungerar.

Igår firade vi mamma på namnsdagen - mysigt att mormor å morfar kom.

Till helgen bär det av till Karlstad för shopping och hockey med Ellen, Nora och Anneli. Hoppas att de vinner och att det blir bra drag i arenan. Jag har ännu inte vare på någon livematch denna säsongen, så det ska bli kul.
Ikväll blir det också en spännande toppmach, då möter vi HV 71.


Nu håller jag på att göra lite tomtegröt så att vi kan äta det sen - hade så möe mjölk i kylen!

Nu kan det hända när som helst - kan bli moster.

Kramar
Åsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0