Trött

Tyvärr blev jag sämre under natten.. Vågade inte att riskera att smitta några simmare så det var bara att stanna hemma för ännu en dag i soffan! Det börjar bli ganska trist nu! Men det är ungefär vad ja orkar me om dagarna.
Det hade varit så kul att vara med på VUM, men det verkar som simmarna har skött sig bra utan mig! De är alla så härliga och duktiga.


Anneli och CO var här en stund, det var trevligt. Kul att se Ellen å Nora i fårhagen och var så goda vänner!

Efter mat  -LAX ( som jag inte har orkat äta på ett tag) så har jag slappat framför datorn, kollat in Gsa som börjar på onsdag.. KUL. Fast ER slår ännu högre, men det ä ju tyvärr slut efter 15 härliga säsonger! 

Det är även kul att följa Ida och Ingrids bloggar, de verkar att ha det bra... Så skönt att höra!


Ikväll ska jag å mamma se på en deckare tillsammans, hihihihi vad spännande! 
20.30 har mitt favoprogram säsongstart  - Parlamentet YES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0