Nu händer det grejer

KUL, att det händer lite grejer. Tre nya spelar in under sen senaste tiden. Roligaste är ju såklart att Frögren kommer tillbaka. En back med många fina kvaliér, och förhoppningsvis ett brinnande hjärta för FBK.

Berglund, nej tyvärr inte Christian(hopppas att han kommer till FBK snart) men Kristoffer Berglund, har skreve på för klubben. En Luleåback som jag hoppas ska trivas och utvecklas i bollklubben.

Sjögren , från Rögle, ska enligt alla "experter" vara en kopia av Dicken. Hoppas att det stämmer.
Kul för Dicken att Detorit ger honom en andra chans. Men om han inte lyckas så är han alltid välkommen till Karlstad!

I förra veckan var jag å tittade på en skola i Trosa. Fint, läge även om det låg mitt i ingenstans. Har verkligen ingen aning om jag vill gå där eller inte....Det är så svårt att bestämma sådana saker.
Hade troligen inte funderat så om skolan hade legat lite nämare något. Visst 5 KM är väl inte så långt, men när de leder till ännu en liten by så blir man ju lite fundersam... Kanske är det som man vill ifrån. DET LILLA. Men jag vet inte, är sååå svårt.

Nu är det snart dags för alla söta gulliga lammungar, det är sååå mysigt med dem. Men isamma veva så blir det dags för att äta allergimedicin...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0