21

Japp nu har jag bleve ett år äldre, bara 9 kvar till 30...

Jag firade med Mormor, Morfar, mamma, pappa, Kalle och Anneli med fam. Vi spelade bowling på nöjes i Karlstad. det gick väl sådär, jag blev tvåa av oss ungdomar - bakom suveräna vinnaren Kalle.
Sen åkte vi vidare hem till Anneli å myste med mat, tårta, godiså spel. Jag, Nora och Kalle tampades om vinsten  monopol-
Gissa vem som vann... Jo Kalle såklart! Även där blev jag tvåa.

Nu längtar jag till våren, för jag fick så fina gympaskor av mamma och pappa. Det brinner i fötterna de vill ut på en promenad UTAN jobbig och tunga vinterskor. Även om det är sol ute nu så, vore de gött med lite barmark nu!


Mysigt och kul var alla fina Mess och hälsningar som jag fick igår, jätte kul att höra av Ida och Ingrid, med moblier och internet känns Australien inte så långt borta. Loves videomess var såklart en höjdpunkt! Vilken sötnos han är.


Igår invigdes vinter OS i Vancover. Hoppas att detta OS blir minst lika bra som det förra...
Det ska iaf bli kul att följa denna höljdpunkt under 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0