Tomhet, OS är slut

Nu är det absolut roligaste i OS över...
Igår åkte Sveriges herrar ur OS- turneringen i hockey. Skit synn och trist! Vi hade ett bra lag och borde ha gått längre...
Tycker mest synn om Beng-Åke Gustavsson, han är värd ett bättre avslut som förbundskapten.
Hoppas att det går bättre under VM. Det vore jätte kul om han kunde avsluta sin tid som förbundskapten med en medalj.Men men det är ett tag kvar tills dess.
Just nu längtar jag bara efter att elitserien ska komma igång, tror på ett rafflande avslut... Hoppas att det kan sluta på Stora Torget i år igen!

* Tacklingen på Bartecko var inte fin... Tur att han verkar vara ok. Han kommer att behövas i jakten på Torget!

* Undrar hur det hade gått om Monstret hade stått i kvarten , det är ju bara att erkänna att Lundquist inte hade sin bästa kväll igår

* Hoppas att Anja kan bita ihop och gör ett fint avslut på detta OS
 
* Ganska roliga klipp med Radiosporten på youtube

Jag räknar ner, snart drar Grey´s Anatomy igång igen, KUL. En sak som är mindre kul. Jag såg att det går repriser av Cityakuten på Åttan. Det finns en risk att jag kommer kolla en del på TV.

Jag å Jenny var på Snabba Cash , Vilken FILM . Kanon, glatt överraskad, trodde inte att jag skulle gilla den så mycket! Längtar redan tills nästa filmer kommer...

Imöra bär det av till LLA för Buddy Holly, hoppas att den är bra.


Kommentarer
Postat av: Smirre

Tjipp!

Håller med där, på det mesta :P

Längttar till i morgon.. ska bli kul att komma iväg på musik upplevelse. Har ju bara varit i LLA i samband med FBK,tidigare...

2010-02-26 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0