Draget i LLA

Igår åkte jag och Kalle till Karlstad för att följa med Anneli och co på hockey. Det var deras julklapp...
Vilken match det blev! Jag var lite orolig innan nedsläpp, för FBK har ju inte haft så lätt med topplagen denna säsong. Men min oro sveptes snabt bort. FBK gjorde en kanonmatch.
En sak som jag var impad av var boxplay, LHC sköt inte ett enda! skott under deras första PPV. COOLT!!!

Axelssons kedja var härlig att titta på, lika härligt som att Micke Johansson kommer tillbaka...

Idag var det dags för simlinjestart, kul. Nya grupper och nya barn att lära känna med det ska nog funka. Man får bara ge det lite tid. Det är alltid lite rörigt i början...
 
Liten OS-koll, såg att Granquist ska träna monstret under OS, KUL. Det blir nog bra både för Gurra och Sverige.

Ikväll blir det Johan Falk å imöra ska jag kika in Glans på filmgalan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0