Musikaler

Nu har jag vare på Buddy Holly... Fantastisk härlig och medryckande musik. Kanske inte den allra bästa musikal som jag har vare på men jag är väldgt glad att jag gick. Brolle var ju perfekt i rollen som Buddy. Vilken röst han har!
I topp för mina favosar när det gäller musikaler är:
*Kristina från duvemåla
*Saturday night fever
*Footloose
*Gresae
* Sen kommer alla andra på samma plats... det går inte att skilja på dem Typ Chess, My fair lady och Buddy Holly.... Alla är kanon

Underbart väder det har bleve med strålande sol och nästan lite vårkänslor i luften. Hoppas bara att solen kan värma så möe att snön försvinner... Jag läääääääääängtar så efter att få ta fram cykel. Måste bara laga punkan först och hålla tummarna för att snön snart ger upp greppet om oss och att våren vinner.

Nästa helg är det final i melodifestivalen, ingen aning om vem som kommer vinna men jag gillar Jöbacks låt bäst iaf...
Men jag är iaf lite besviken över kvalitén på bidragen i år... Få som håller nån klass...

Idag blir det bowling med jobbet, kanon kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0