Hösten, hockey och kalas

VM, gick väl sådär... Men vi ska vara jätte nöjda med ett brons. Måste också tänka att finalplatsen inte var långt borta alls. Men lite flyt hade vi varit där!
 Bengt-Åke är verkligen värd denna vinst!!! Han har vare en grymt bra förbundskapten!!!!!!


Fyra långa månader innan jag njuta av denna underbara sport igen.... Det är sååååå lång tid det!
Men laget inför nästa säsong ser riktigt spännande ut.
Smaka bara på detta - Sevc, BerglundX2, Prestberg,Frögren, Johansson MFL. Rundquist har gjort ett riktgt bra jobb under våren!
Tror att den hemska förslusten mot SAIK kan ha tänt hela laget inför nästa säsong. Hoppas det iaf. Nu känns det som om lite FBK-hjärtan är tillbaka i laget! Gött är de...
Nu är det bara Walle som fattas. Hoppas att det han kommer tillbaka.

Snart har vi september HÄR, och hockeyn kan åter ses...

Idag fyller Kalle 19, åren går. Så det blir kalas ikväll med släkten. Ska bli mysigt. Tror att han blev glad för tröjan han fick av mej, He will never walk alone - det var en liverpooltröja....hihihi

Mera kalas under veckan blir det, Jenny blir ett år äldre, 23! Som sagt tiden går verkligen fort!
Vet inte riktigt vad jag ska ge henne, vill komma på nåt bra. Jag fick ju en sååå bra och uppskattad present av henne. Vi var ju på snabba cash. Jag får ta mig en funderare så kommer jag kanske på nåt bra.

Hoppas att det blir bättre väder snart för alla studenters skull!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0