Inte sport, det har gått för långt...

Igår kom en kul nyhet.
Jonas Junland är klar för FBK. Skönt med ännu en back, det behövs! Jag tror att han kan bli en bra pusselbit i laget under nästa säsong.

Men så läser jag på internet idag att Jonas blir hotad pga övergången.. HELT sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fattar inte hur sk supportrar kan göra så??? Blir ju inte bättre av LHC:s utspel på deras hemsida... 
Förstår att de är besvikna, men man får tänka sig lite för innan man agerar. Det byts ju spelare hit och dit så detta är ju inget unikt att haka upp sig på!
Jag skulle också bli besviken om det hade vare en FBK kille som bytt klubb men sånt händer. Jag skulle ALDRIG komma på att hota spelare för det. Så gör man INTE, PUNKT SLUT!!!!!!!! 

Nu har det komme ca 10 lamm, bla har; Dragan, Emil, Rahm, Karlsson å Lubos fått se dagens ljus. Gissa vart de namnen kommer ifrån.. hihihihi Tradition. Man ska inte bryta på fina traditioner.... 

Idag är det exakt 15 år sen som jag blev moster för första gången, tiden går!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0