Förra veckan...

Här kommer lite bilder från matchen mot SSK som jag och Nora var på. Jag fick biljetten av henne och Ellen på min födelsedag!
Tack så mycket för det. Det var jätte kul att få komma till LLA trots att det blev en smärtsam förlust.
Bilderna är inte de bästa, tyvärr så rör sig spelarna.... Men det var kul att testa kameran. Jag är nöjd med den.


Spelarna är deppade efter slutsignalen... Men de kämpade på bra och det var ett härligt drag på läktaren med både FBK och SSK klackar i högform!



Det är viktigt att tacka varandra efter matchen... Hemmaspelet har inte varit det bästa för FBK såhär långt. Bara att hoppas att det blir bättre och att de gör lite mera mål...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0