Helg på en onsdag...

Japp så är det...
I och med att jag bara jobbar 3 dagar i veckan så blir helgen på onsdagkvällen. Den firas bäst in genom att se ett härligt avsnitt av Greys Anatomy. Hoppas att det slutar bättre än förra avsnittet, jag blev såååå arg!

Jobbet är jätte bra, trevliga och kunniga arbetskamrater, barnen är kanon underbara och föräldrarna är också jätte trevliga. Det känns som jag har kommit in i jobbet på ett bra sätt.
En av de bästa sakerna med jobbet är utevistelsen! Jag trivs med att vara ute så mycket och jag tror att alla barn och vuxna håller med mig... Allt blir mycket lättare med lite yta att leka och vara på...


Det har gått ca 14 matcher av denna säsong.
Färjestad har blandat fina insatser med lite mindre fina insatser. Men jag är inte missnöjd med tabellen att ligga två och vara med i toppen är inte fel. Det finns såklart några saker som har fångat mitt intresse lite extra under inledningen... Bland annat detta:

- Salak
  Jag ska vara ärlig, jag var lite frågande till denna värvning när säsongen startade... Kanske hade det att göra med Rahms ortroligt hemska uttåg från klubben. Korkat att göra så, men det är en annan historia... Trodde inte att Rundquist skulle hitta en klassmålvakt så nära seriestarten... Det är bara att hålla tummarna för att Grana kan fortsätta att hjälpa till att utveckla honom.


-Axlesson  Jag har alltid gillat hans spelsinne, det har ju inte blivit sämre. Vilken tekniker han är och han är även en speedkula. Hoppas att mårts tar med honom till tre kronor

- LLA-publiken/spelschemat Det klagas en del på dåliga publiksiffror i arenan... Men jag skulle vilja klaga på spelschemat. Det är inte så lätt att fylla arenan när man har så många hemmamatcher på rad. Skärpning till nästa säsong!

-Backarna Jag är impad av alla, bra mix av gamla och unga.

-Jönsson i båset Känns fortfarande konstigt att se jögga i båset och inte på isen. Men han verkar trivas som tränare

-Hemvändarna känns som att det håller på att vakna till liv ju fler matcher som spelas.


Regnet det öser ned men det är mysigt att vara inne i höstmörkret.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0