En liten present

Igår köpte jag DIRTY DANCING, då min gamla är helt sönder hackad.
Jag erkänner; det beror på att jag har tittat för myckt på den... Jag kan inte få nog av den. Den 14:e feb smäller det, då har Dity dancing premiär som musikal här i Stockholm. Vet att jag har skrivit detta förrut men jag hoppats så länge att den ska sättas upp, sååååå kul att det blir av!








Kändes gött att FBK vann igår att det gjordes lite mål. Idag är det exakt en månad kvar tills elitserien börjar, med matchen mellan Frölunda och Växjö. FBK går igång något senare... Bara att hålla tummarna att kommande säsong slutar lika bra som förra gjorde...



Kommentarer
Postat av: Lina Agdur

Hej Åsa!



Hoppas allt är fint med dig.



Hörde att du har en blogg. Kul att läsa. Och snyggt!



Kram

Lina

2011-08-15 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0