Sommaren är kort å hösten låååång...

Har nu jobbat en vecka. Kul.
Trist bara att värmen försvann lika fort som jobbet började. Tur att vädret har vare gött idag.
Jag solade i trädgården, hoppas på att få behålla solbrännan ett tag till.
Sitter nu å håller tummarna för att FBK ska ta sin andra seger under försäsongen... Lämgtar verkligen tills det drar igång på riktigt...

Lite bilder från minisemestern med mamma å pappa på Dalarö. Jättemysiga dagar...


Vi solade på en blåsig strand. Badlusten försvann snabbt...


Kände på vattnet, var varmare i vattnet än på land



Bara pappa vågade bada denna dag, modigt!!! (jag badade dagen därpå....)


Utsikt från hotellrummet


Båten som vi åkte med i skärgården. Underbart



Dalarö...



Mamma och Pappa utanför Strindbergs stuga


Pappa utanför Strindbergs stuga. Stugan var verkligen inte stor
mindre än de flesta lekstugor som jag har sett...


Jag med mina nya brillor, skit fula med det var nödvändigt!
De andra gick sönder och Lindex hade typ bara dessa kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0