Jul, jul...

Förra helgen tillbringade jag götet med Jenny, kanon mysigt. Liseberg, shoppning å film stod bla på
programmet.
Idag har julklappsinköpen fortsatt och imöra blir det julbak i spånga.
Känns lite overkligt att julafton bara är ca 1 vecka bort... Men kul och mysigt är det.


Min adventsljusstake... Älskad


Ljus på Liseberg


Jenny vandrar bland allt ljus och alla människor...


Mera ljus, vackert


Jag är impad över hur man har fått upp alla ljusen...


Nu tändas tusen juleljus


Julkrubban


Vi tände ljus för alla som inte har det lika bra som oss...


Nummer 16 gav mig denna vinst


När jag öppnade lådan, så var den full av... choklad!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa inte pappa chokladen!!

2011-12-17 @ 01:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0