TVn

Igår tittade jag på Guldbaggegalan, Petra Mede är väl ingen högklassig programledare. Men det var ju inte henne som jag skulle titta på...
Det var ju snygg Joel, kul att han vann en Bagge. KUL!!!
Kändes även väntat att "Änglagård" skulle vinna Biopublikenspris, även om jag tycker att "Snabba Cash" är en mycket bättre film.
Men jag gillar Änglagård oxå å jag tror att den går hem hos fler än vad Snabba Cash gör.


Snart kommer jag inte att ha femman på tv längre, alltså inget ONE TREE HILL OCH GREYS ANATOMY. Detta måste lösas. Men hur? Utan att bli helt pank???
Men en Tv ska jag ha iaf, hoppas att jag kan få något litet bidrag till en i födelsedagspresent...

 

Längtar efter varmare tider (gärna några plusgrader...), så att man kan sitta på trappan utan att frysa
rumpan av sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0