Sommarstugan i juli....

Kanske är det inte allra bästa vädret under semestern... 
Men jag ska inte klaga, när det går att bada å sola ett par minuter...
Bor i stugan med mamma. Jätte mysigt!
Kan inte fatta att det snart har gått två veckor av sem... Känner mig gammal när jag säger det, men tiden går verkligen såååå fort, när man har kul. 
Lite bilder från semsterns första två veckor! 



Vi lägger i bryggan, eller vi och vi. Kalle gör det mesta av jobbet....




Bryggan är på plats å sååå kul att hoppa ifrån den...



Jag efter ett av MÅNGA dopp (jag är ingen badkruka... Det är såååå kul att bada)


FageråsLyckan, för att citera Morfar " det är paradiset på jorden"




Utsikt, men tyvärr lite sned....




SissiKatt, vaktar blommorna




Ekan ligger å vilar efter dagens färd...





Bamse njuter oxå av semestern...




Jag å Nora efter ett underbart dopp i mälaren... Det var sååååå
GÖTT!!!


Kommentarer
Postat av: Saga

Hej! Det skulle betyda mycket om du ville rösta på mig i en fototävling, det tar knappt en minut. Här är en länk till mitt bidrag:

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-saga-miketinac-ronneby-guldlock

Kommentera i min blogg att du har röstat så får du en länkning som tack! Man kan rösta en gång per dag. kram och tack på förhand! :)

2011-07-25 @ 21:34:18
URL: http://sagajessica.blogspot.com/
Postat av: elin

fina bilder :)

2011-07-25 @ 23:15:24
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0