SÅÅÅ Onödigt

Förra helgen tillbringades med vänner i Stockholm, med lunch och fönstershoppning. Sedan bar det av till Gränsvägen 100 för att vara barnvakt tillsammans med Anna åt småkillarna.
Söndagen var en lat dag och avslutades med middag med syskon och kusiner. Mysigt.

Igår skulle jag ha spanat in Brolle och de andra i Mellofinalen, tillsammans med Anna. Men hon blev sjuk. KRYAN PÅ DIG.
Någon stor underhållning bjöds jag inte på, ganska trist final. Brolle var den enda som höll klass men slutade tyvärr sist…
Tyvärr var det inte den enda motgången igår…
En trist suddenförlust också… Men torts detta så har den mest spännande tiden på året dragit igång.
Matcher varannan dag och skägg som växer.
Tre matcher har hunnit att spelats.
Igår hade det kunnat blivit 3-0 i matcher men Brynäs ville annorlunda. TYVÄRR.
Hade killarna hållit sig ifrån botbänken så hade matchen troligen slutat annorlunda. 
När boxplay inte är helt hundra så gäller det att inte dra på sig allt för många straff… Inget att säg om utvisningarna men trist iaf.
Jag håller även men Boork (kanske första gången…) att Holtets tackling inte var ojuste. Jag har svårt att se att just Holtet skulle medvetet gå inför att skada en motspelare. Jag har inte den bilden av Holtet som en ful spelare.
Tycker lite synd om honom oxå, han hade sååå många fina lägen att sätta en puck igår. Det hade han varit värd att göra. Men hans slit kanske lönar sig i framtiden…
Gårdagens match var inte så sevärd och ganska trist… Kändes mer som en match i november och inte som en i MARS.
Hoppas att FBK kan hitta tillbaka sitt fina spel från slutspurten i serien och från de två tidigare matcherna i kvartsfinalerna.
Trist att boxplayspelet har blivit sååå ihåligt. Tur att PP börjar ta form.
Även om gårdagen innehöll en del nederlag så kan jag iaf glädjas åt att solen strålar och blommorna blommar.
Så det är inte bara slutspelet som är ett vårtecken, utan även: SNÖN SOM SMÄLTER OCH SMÅ BLOMMOR SOM TITTAR FRAM OCH SÄGER ATT DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRR




En Blomma från "min" Trädgård


Kycklingar på BY (blid från Mamma)




Pyssel med Barnen på dagis...


Kommentarer
Postat av: mamma

Får du verkligen "hjärntvätta" barnen på förskolan så där???Ska det inte stå AIK eller Djurgården??

Inga blommor i trädgården på By än,bara köpta påskliljor.

2011-03-13 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0