Lammet i väskan

Nu har jag vare i Värmland å gosat med lammen.
Underbart, det lilla flasklammet Pelle var matglad å sååå mysig att jag ville bara stoppa ner honom i min väska å ta med honom hit.
Vaddå, det är ju hur många tjejer som helst som går runt med sina fula hundar i väskan. (jag gillar verkligen djur men "väskhundarna" är ju riktigt FULA - oftast)
Så varför skulle jag inte kunna ha med lamm i min??? hihihi
Nåja Pelle fick vara kvar i hagen hos sin mamma...

Annat på agendan i värmland. Var kalas, lek med Jenny och klippning.
Trevligt med allt. Skönt att bli av med det långa håret. Ännu mera kul och mysig att träffa jenny, äta gott och gosa med lammen.
Jenny har ju ett gudfår, som visade sig från sin bästa sida. Hon nästan lade sig ner i våra knän...Mysiga får...
Kalas för lillebror som inte är så liten längre. Trevligt att träffa alla, å att Kalle fick sin Jordgubbstårta...


Å nej jag har inte glömt det, även om jag skulle vilja... Dicken valde modo. Konstigt enligt mig, för att han bröt kontraktet med FBK för att satsa på NHL lr KHL... Men det handlar väl om pengar modo betalar väl bättre...???....
lockade säkert honom.... Saknad kommer han iaf vara i FBK!




Vinterbild, men jag glömde att ta kort... Skäms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0