Vem ska jag rösta på?

Läste just om de nominerade till årets guldpuck...
Två av dem spelar i vårat kära Mästarlag från Karlstad.
Gissa vilka
Jo Walle å Dicken

Som läsare kan man rösta, svårt att bestämma mig vem jag skulle lägga min röst på. Men valet föll ändå på Kung WALLE.
Jag tror att vi är få som förstår vilken betydelse han har för laget, å  framförallt vilken stor roll han hade i guldet!
Han är väl värd att vinna...En av våra stora ledare, eller vad sägs om att vara lagkapten i Tre Kronor under årets VM. Det är grymt stort!

Jag tror att det kommer att stå mellan Victor Fasth å Walle , håller tummarna att den sistnämda vinner. 
Det är ett mycket fint pris att vinna enligt mig.
På Expressens hemsida kan man se en lista på tidigare vinnare.
Från FBK:s håll finns spelare som; Looben, Kocken, Jögga å Gurra. Viktiga lirare för sitt lag...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0