Hurra...

Äntligen kan man väl säga.... Ikväll kom de tre poängen!!!
Inte en sekund för tidigt...
Jag har lite svårt att förstå att de inte kommit tidigare, för FBK har i många matcher spelat riktigt
bra.
Men otur och måltorka har gjort att poängen inte varit 3 utan mest 1 efter straffar....
Jag tycker att det riktigt gött att Jögge är tillbaka i båset, tror att han är viktigare än vad många tror.
Han har ett stort FBKhjärta å det tror jag är perfekt tillsammans med Nickes kunnande....
Fröggas comeback var inte helt fel, han ger ett lugn i försvaret som betyder gör möe!
Nu gäller det bara att fortsätta på det inslagna spåret, å kämpa vidare, målen kommer...

Ett citat från en FBK-låt som jag tänker mycket på (tror att texten går så här, kan ha missat nåt ord...);
"med dem imotgång kvittar det, så länge alla bara är med. Är ni med? Vi med. Wolfpack å Wolfpack vi följer
FÄRJESTAD"
Det är just så jag känner det, vi är med oavsett om med är i medgång eller motgång! Det är riktiga supporters
som kan sjunga å heja även när det stormar kring laget...
Ikväll höll ståplats liv i luckan å sittplats slöt upp, precis så det ska vara, laget behöver oss.





Glädjen ikväll var nästan lika stor som när denna bild togs, när FBK vann
över AIK å gick till final i april i år...
Hoppas att spelglädjen är här för att stanna...





Älska FBK








Mamma frågade efter mer bilder på mig... Jag hatar att vara med på kort, hittade dock ett
gammalt...
Tror att det är från årets eller förra årets kalas för mej å morfar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-16 @ 22:40:20
Postat av: Anonym

Det var väl inte en dag för tidigt med vinst!!!Hoppas det är en ny trend som är på gång.

Kul att se dig på ett kort!

2011-10-16 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0