Höst i Värmland

Nu kommer en del bilder från helgen i Värmland. Kanon mysigt att träffa familjen och uppleva gamla minnen
på marknaden. Underbart kul att plocka all svamp, det finns ju sååå många!!!
Tyvärr ett klumpigt avslut med mobilen i toabadet.... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kulmpigt av mig. Tur att jag har en syster som körde sååå bra att vi hann in till elgiganten ca 2 min innan den stängde för att inhandla en
ny mobil...
Nu håller vi tummarna för att målen trillar in....


Mega svamp



Gult guld


Mera GULD


Mammas fantastiska solros har besök av en fjäril


Samma fjäril och Solros


Solrosen är verkligen helt sjukt stor...


En humla klättrar på lekstugans vägg



Beställningsbild åt mamma



Vacker fjäril i mammas värsta mardröm i trädgården...gissa vad
det kan vara???...



Häftigt att kunna komma sååå nära


Kameran på den förra mobilen var ju ganska ok....


Närbild


Tackorna ville också vara med på kort


Goa Wilma med sina vännior


Jag tråkade nog ut dem???...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0