Lite av varje...

Förra veckan var Jenny här. Jätte mysigt, med sol å trevligt sällskap.
Jag saknar verkligen att inte boi samma stad som jenny ( å de andra vännerna).
 Nu krävs pengar å planering för att ses. Men men det kunde vara värre. Iaf jätte kul att ses.
Jag hann även med att köpa två fina tröjor som jag tror kommer att värma under hösten.

Denna helgen har det varit kalas för syrran i Spånga, kanon kul. Såååå kul att baka med Kidsen...
Synd bara för Nora å hennes knä, hoppas att hon blir frisk snart. Kanske blir att ta fram tvillingvagnen
till henne å Love nästa helg...

Nu lite bilder från hösten som kryper allt närmare....


Jenny vid slussen, ett av många stopp på vår soliga stadsfärd,
Det är sååå bra med Stockholm att det är så vackert att ta sig fram
till fots... Jag menar perfekt för mig som älskar att gå!!!


Samma Jenny och samma Sluss



En av många svampar som jag å barnen på jobbet hittade i skogen...
Jag tycker att den är sååå vacker.


Samma vackra svamp, det är inte bara värmland som har häftiga
svampar...



En bild som jag tog när jag väntade på en sen buss vid jobbet...


Även detta är en bussväntansbild...


Ingen buss syns, än...


Det kan finnas fina växter även vid busshållsplatser



Förmodligen ogräs, men kul att fota ändå...


Växter å svampar är verligen kul att fota... Japps jag vet att det
är knäpp att tycka det....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0