Tiden och åren går, snart är man 23 år...

Sitter och hostar och nyser mest hela tiden. Har vare dunder förkyld ett par dagar nu...
Skit trist att vara hemma och inte göra, inte orka göra något alls.
Men till helgen bär det av till värmland för att fira födelsedagar, morfars och min egen. Det har
blivit en bra tradition att vi firar tillsammans.
Sedan säger jag ju inte nej till smörgåstårtan.... Känns dock lite konstigt att inte lillebror kommer vara med.
Han är ju i England...men kul att han har det bra!

Nu kommer lite bilder från 2012 års första veckor...


Pappa fyllde år precis i slutet av förra året... Här är en bild från
när vi firade honom på morgonen... Bilderna från morgonen är hemska
men de ska tas iaf....hihih




När jag var värmland under julen tog jag hand om fåren...
Det var riktigt mysigt även om jag måste erkänna att jag har väldig respekt för vår nya bagge...
Mamma och Pappa säger att han är jätte snäll, men jag tycker att han ser lite lömsk ut...
Men han är väldigt vacker att titta på och han verkar gilla att sola sej...




Jag passade såklart på att mysa med Bamse



Pappa kom hit för några veckor sedan... Vi besökte hovet och kollade
när FBK (tyvärr....) förlorade mot AIK.




För några veckor sedan följde vi med Kalle till Arlanda, för att
vinka av honom när han skulle åka till England. Pappa passar på
att ge sin son en stor kram...




Far och son




FBK spelade när mamma var här så vi passade på att spana in deras
två matcher, vilket också blev två underbara segrar...



Jag hejade och hejade, skönt när det ger resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0